choklad

Jag hade ju tänkt att testa någon av de nya påsarna från Malaco idag men ingen av de fanns i vår affär. Jag hittade dock en annan spännande nyhet från Marabou. Den nya chokladen heter Mango och är alltså mjölkchoklad med bitar utav just Mango.

Först visste jag inte riktigt vad jag skulle tycka men den är helt ok. Den blir ganska söt men annorlunda. Smaken påminner mig om något annat men jag kan inte komma på vad.
Detta är i alla fall en utav 3 limited editions Marabou kommer släppa under 2011. När alla tre lanserats så kommer man att få rösta på sin favorit. Spännande att se vad nästa smak blir.

Älskar att testa nytt godis! Gärna då choklad =)

När vi ändå pratar nyheter så såg jag att Cloettas kexchoklad fanns med smak av blåbär (på påse) i butiken. Det låter konstigt men måste nästan testat. Jag var ju inget fan när de förra året körde med hallonsmak men detta kanske är något?

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: systeryster

Du ska testa den nya dumlen...med cashewnötter...Den är helt underbar god. Min nya favorit och får bli godiset till ikväll. Kram på dig.

2011-02-12 @ 10:25:39
Postat av: veronica

systeryster: Dumle med cashewnötter lät spännande. Det får det bli till nästa helg om jag hittar den =) Kram kram

2011-02-12 @ 12:06:37
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback