hello kitty cookies

I morgon får jag hem pappa, min syster, min bror och deras respektive. Och min systerson såklart =) Inför det så ville jag absolut baka och jag blev ikväll nöjd! Jag ville använda de fina formarna jag vann på HelloKitty-shoppen i december.
Jag visste inte riktigt vad jag skulle hitta på men fick tipset på jobbet att göra mördegskakor. Sagt och gjort det fick det bli, men dekorationen? Kom då på att jag fick en kaka med rosa socker på av en kollega och tänkte att det passar ju bra.

Före ugnen - nu var jag nöjd och samtidigt orolig över hur sockret skulle bete sig


Efter ugn - det visade sig bli bra. Hoppas bara de smakar bra med.

Vad tycks?
Mer bak blev det men är inte helt klar så det får ni se i morgon.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Ebmfh

Åhh, Kittykakor! Jättesöta juh! Tvivlar på att nån blir över, men jag kanske kan få låna formarna o baka egna? Färgade du sockret själv?

2011-02-05 @ 08:30:17
URL: http://ebmfh.wordpress.com
Postat av: veronica

Det blev inte så många den här gången så de går nog åt. Självklart kan du få långa formarna. Jag har i två storlekar och detta var den mindre. Japp, färgade sockret med röd hushållsfärg.

2011-02-05 @ 11:11:57
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback