godaste mackan

Idag hade vi dålig fantasi när vi skulle komma på mat och det föll då på varma mackor som är lätt och gott. Jag insåg att det var otroligt längesedan jag gjorde min och pappas specialare. Den är supergod men jag har tyvärr inte fått så mycket medhåll.


♦ Först smör på en skiva rostbröd
♦ Sedan en skiva rökt skinka


♦ Därefter en ananasring (torka av först så de inte är så blöta)
♦ Släng på ett par skivor inlagd gurka


♦ Över det ost och lite basilika
♦ In i ugnen en stund och Done!

Jag och pappa körde alltid i smörgåsgrill men det blev smaskens i ugn med. Gillar du allt som är på så testa! Det är supergott =)

Bon Apetit

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Ebmfh

Hmm, jag hoppar ananasen, men resten verkar smarrigt. Ersätta ananasen med en redig klick senap, kanske? Mina specialare är annars med rökt skinka, senap o banan, sen oregano och stora mängder ost. :)

2011-01-07 @ 21:16:32
URL: http://ebmfh.wordpress.com
Postat av: veronica

Edmfh: Din specialare lät med god, fast jag är inte så förtjust i varm banan. Men smaken är som baken.

2011-01-08 @ 11:54:17
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback