övertid

Idag blev det övertid på jobbet, kan bara säga att det finns att göra. Det innebär att jag är hemma ca kvart över sju men med lite mathandling blev det kvart över. När jag kom hem så fixade jag mat och vi åt. Det blev ungeför samma mat som igår, alltså fett!
Nu har jag hunnit beställa lite paket och jag väntar med spänning, i det ena finns det saker för håret, i det andra saker för säng och fötter och i det sista hittar man min födelsedagspresent till mig själv! Det sista paketet ska komma innan torsdag nästa vecka och jag hoppas leveranstid stämmer och innehållet passar =)

Nu blir det nog ingen mer uppdatering idag då vi ligger och kikar på en läskig film. Jag återkommer i morgon.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Det här inlägget kommer lite för sent då du ställde frågan för ett bra tag sedan. Men funderingen kom först nu...hehe. Du undrade vad du skulle ta upp i bloggen och det vet jag. Hoppas inte du gjort det redan bara. Skulle vilja se hela din hello kitty-samling. Det skulle vara skoj! Kram :)

2011-01-26 @ 16:50:50
Postat av: veronica

Elin: Det var ju en idé. Tror iof inte det är så mycket men ska kika =)

2011-01-26 @ 18:31:31
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback