heeej!

Nu är jag tillbaka! Jag börjar med att be om ursäkt till er som saknat mina inlägg.
Jag har varit galet upptagen med flytt, jobb och sedan har jag ju saknat internet i nya lägenheten med.
Flytten påbörjades i alla fall på riktigt 4e juni. Det är inte helt lätt att flytta när man inte förberett något men det har gått ganska bra ändå. 4e fick vi flyttat alla möbler och det viktigaste vi behövde till oss själva. Vi tog då också med oss kissarna och sov första natten i lägenheten. Söndagen fortsatte vi att packa och flytta saker. Sega dagar blev det men mest tidskrävande har körningen blivit. Vi flyttade från Götene till Mariestad och en väg är det ca 25 minuter så det har försvunnit en del tid där man kunnat göra annat. Lördagen körde vi två bilar fram och tillbaka för att maximera lite i alla fall.
Under veckan därefter blev det en del städande och uppackande här hemma.
Nu i helgen fortsatte vi flytta saker och skickade ett lass med grejer till 2nd hand och även lite fick slängas. Vi hade tänkt att ta tippen med men det var pingst och stängt. Nu har vi flyttat näst intill allt som ska in i lägenheten och har bara ett lass med grejer från förrådet kvar. På lördag ska vi till tippen med och slänga det skräp som finns kvar. Sedan är det städningen kvar.
Nu väntar vi på vår nya soffa och sedan kan vi börja fixa på riktigt. Det känns i alla fall som vi kommer trivas jättebra i vår nya lägenhet som är en stor rymlig 4a i två plan. Lite bilder kommer upp när vi har börjat komma till rätta. Här finns många planer och dessutom väntar vi på lite omtapetsering, bilder kommer nog innan det blir gjort dock.

Lovar nu i alla fall att dela med mig lite mer av mina dagar.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att höra från dig igen, jag började just undra ;). Det ska bli jättekul att se mer bilder på lägenheten, den verkar ju toppen!!! Vi får svänga förbi Mariestad nästa gång vi bilar upp till Dalarna, det är ett bra fikastopp på vägen :)

2011-06-14 @ 08:41:15
URL: http://hanneli.blogspot.com
Postat av: systeryster

Heeeej!



Har varit supernyfiken på hur det har gott. Ska bli kul att se lite bilder på nya lägenheten. Och så självklart ska vi komma upp o hälsa på er.Ha det gott o sköt om er. Kram kram

2011-06-14 @ 16:03:49
Postat av: veronica

Ni är jättevälkommna!

Både Hanna och Syster =)

2011-06-14 @ 17:59:11
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback