presents

Igår i Götet fick jag födesledagspresenter av Carro. I första paketet låg en fin rosa bok med guldtext. Boken heter Älskade Skor och är skriven av Paola Jacobbi.

På baksidan kan man läsa: ">>Skor besitter magiska krafter: de får en att känna sig ursnygg eller sexig, raffig eller sportig genom ett trollslag<< PAOLA JACOBBI
I den här charmiga boken får du läsa om kvinnors relation till skor (från Imelda Marcos till Carrie Bradshaw) också med ett modedesignperspektiv (Gucci, Blahnik, Ferragamo m.fl.). Här ges också många goda råd; hur du väljer och hur du tar hand om dina skor. Du får veta varför vissa kvinnor älskar taxklackar medan andra samlar ballerinaskor, eller varför ett par röda skor är en signal du aldrig ska underskatta.
Nästan lika oemotståndlig att läsa som att köpa ett par skor."

I paket två fanns en superfins nyckelring i form av en högklackad sko med strass.


Nyckelringen skall hängas på nycklarna med en gång. Boken ser jag fram emot att läsa. Tack gumman!


/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Ebmfh

Du får berätta för mig vad de röda skorna signalerar, jag vet inget sånt där...

2011-03-20 @ 17:50:25
URL: http://ebmfh.wordpress.com
Postat av: veronica

Ebmfh: Lovar så fort jag läst boken =)

2011-03-20 @ 21:55:20
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej

Halkade in på din sida och blev så

full i skratt... är det nåt fel på oss

med det här namnet.

Älskar oxå skor ;)

2011-03-21 @ 14:48:35
Postat av: veronica

Veronica: Ja, det kanske har något med namnet att göra =) Hoppas du gillar min blogg!

2011-03-21 @ 19:36:59
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback