ett nytt försök

Oj, nu är det en månad sedan jag skrev mitt senaste inlägg. Tror det är min längsta paus sedan jag startade bloggen. Tyvärr har jag haft noll inspiration till nya inlägg det senaste och har känt mig trött och energilös. Trött känner jag mig visserligen fortfarande men ska nog kunna bjuda på några inlägg i veckan. Så nu gör jag ett nytt försök och jag hoppas det finns några som fortfarande vill läsa det jag har att skriva.
Jag försöker fundera på vad som skett den senaste månaden men vet inte riktigt om det hänt så mycket. Vardagarna har bestått mest av att bara slappa och koppla bort jobb. Utöver det så har vi varit bortbjudna på middag 2 gånger sedan sist. Min bror och hans tjej har varit uppe och hälsat på. Vi hade en riktigt trevlig after work med jobbet som resulterade i en efterfest hos oss som avslutades aldeles för sent.
En del film har vi kikat på och jag ska försöka minnas och skriva lite om dom.
Hörs snart igen!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Välkommen tillbaka.. Som jag saknat dig..

2011-11-22 @ 17:06:06
Postat av: veronica

Tack gumman!

2011-11-22 @ 17:36:59
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback