för ett år sedan

Tänk vad tiden går fort. För ett år sedan idag tog jag mitt efterlängtade körkort. Har precis läst igenom mina inlägg från förra året då jag var i Säffle på intensivkurs och kommer verkligen ihåg de olika känslorna jag hade under de två veckorna. Jag var nervös, ledsen, frustrerad, arg (på mig själv) och såklart superglad. Jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv som jag var innan uppkörningen. Den glädje jag kände efter är faktiskt också svårt att slå och just att jag kände mig så förbaskat stolt och bra. Härlig känsla!
Hela kalaset gick ju på en liten slant men det var värt varenda krona. Om jag tittar tillbaka på året som gått så har jag utvecklats mycket som bilförare och trots att jag inte kör dagligen så kör jag väldigt mycket bättre än 21 april 2011. Med det sagt så har jag såklart ännu mer att lära och tror jag kommer ha det under en lång tid.
Är i alla fall så himla glad att jag åkte iväg och fick tagit mitt körkort!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Thomas

Visste inte du tog det så nyligen, grattis i efterskott :)

2012-05-05 @ 13:57:02
Postat av: veronica

Tack så mycket :)

2012-05-22 @ 22:27:43
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback