första motgången

Nu har jag tränat på ett tag och det känns sjukt bra. Längtar faktiskt till gymmet och det är helt galet för att vara jag. Rökningen går med bra och även om jag röker lite i samband med fest och dessutom tar hjälp av nikotinhjälpmedel till vardags är jag faktiskt stolt över mig själv.
Men, nu till dagen. Jag längtade hela dagen till spinningpasset och kände mig riktigt peppad. Men när jag väl satt där på cykeln så var mina ben helt orkeslösa. Jag försökte lägga på motstånd men det gick inte. Försökte stå men orkade knappt det. I vanliga fall är det mest konditionsmässigt jag sliter men idag benen alltså. Kändes inte alls bra och blev besviken på mig själv. Det vänder väl säkert men just nu har jag ingen lust att någon gång köra spinning igen =(

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Upp i sadeln igen! ;-)

2012-02-10 @ 09:57:08
Postat av: systeryster

Du får testa något annat emellan och sedan komma tillbaka till spinningen! Kram

2012-02-10 @ 18:09:02
Postat av: veronica

Tack för stödet tjejer ♥

2012-02-10 @ 20:30:34
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback