supertrött men nöjd!

Idag körde jag igång och tränade. Tanken var att köpa träningskort idag och börja nästa vecka men varför skjuta på det?
Idag blev det 45 minuter spinning och det var galet jobbigt. Jag klarade dock av hela passet även om jag inte drog på så mycket motstånd som instruktören. Hur jag ska klara en hel timma sedan är dock ett mysterium med ben som spagetti.
På torsdag har jag en timma bokad med instruktör då vi ska gå igenom mina mål, lägga upp pass och gå igenom maskinerna. Spännande eftersom jag aldrig tränat gym tidigare.

I natt kommer jag sova supergott!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: systeryster

Har du ingen gilla knapp =)

2012-01-04 @ 18:15:39
Postat av: veronica

systeryster: Tror du kan gilla på FB =)

2012-01-04 @ 18:45:39
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Manga

U go girl =)

2012-01-09 @ 17:36:46
URL: http://www.how2draw.org

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback